Garantijos ir grąžinimai

 

Visos prekės parduodamos mediashop.lt parduotuvėje yra naujos ir parduodamos su gamintojo teikiama garantija.

Garantinių servisų sąrašą rasite čia: Servisų sąrašas. 

Jeigu prekė Jums sugedo, užpildykite šią formą - "Užklausa dėl garantinio aptarnavimo" ir mes per 1 d.d. nurodysime Jums į kokį artimiausią garantinį aptarnavimą teikiantį servisą kreiptis.

Papildomą arba kitaip, pratęstą garantiją galima įsigyti perkant prekę mediashop.lt parduotuvėje. Pratęsta garantija Jums gali pasitarnauti tuo atveju, jeigu Jūsų įsigyta prekė sugestų pasibaigus gamintojo suteiktam garantiniam terminui.

Svarbu žinoti, kad:

  • Pirkėjas apmoka išlaidas susijusias su prekės transportavimu į ir iš garantinį aptarnavimą teikiančio serviso;
  • Atlikus garantinį aptarnavimą arba pakeitus sugedusią prekę nauja, garantijos sąlygos prekei galioja likusį garantijos laiką;
  • Duomenų praradimo ar atstatymo atveju išlaidos pirkėjui nepadengiamos;
  • Netinkamos kokybės prekė turi būti pristatyta saugiai supakuota, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Jei prekė pristatyta neoriginalioje pakuotėje, UAB „GV Group“ už mechaninius pažeidimus, atsiradusius transportavimo į servisą metu, neatsako.
 

Garantija nėra taikoma:

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žimių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei įrenginys, skirtas asmeniniam naudojimui, naudojamas verslo veiklai vykdyti;
  • jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų;
  • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
  • operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės parduotos mediashop.lt tinklapyje gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų. Prekės grąžinimo išlaidas šiuo atveju apmoka pirkėjas. Dėl prekių grąžinimo kreipkitės:

  • Telefonu - 8 700 550 99
  • El. paštu - pagalba@mediashop.lt
 

Kokybiškų prekių grąžinimo procedūra

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas mums apie tai raštu (el. paštu: pagalba@mediashop.lt) per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Kokybiškos prekės parduotos mediashop.lt  tinklapyje gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.

SVARBU: Rekomenduojame, prieš grąžinant prekes, dėl prekių grąžinimo susisiekti elektroniniu paštu: pagalba@mediashop.lt arba telefonu: 870055099 su mediashop.lt atsakingu darbuotoju, kuris Jums pagelbės visais klausimais

Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • * prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
  • * grąžinant prekes, kurios yra naudojamos kūno higienai, maisto ruošimui, namų ruošai prekės negali būti nei karto naudotos;
  • * grąžinant kompiuterį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, atstatyta gamyklinė programinė įranga;
  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
  • grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į artimiausią UAB „GV Group“ parduotuvę pažymėtą „Elektromarkt“ prekiniu ženklu (parduotuvių sąrašas) arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis;
  • pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki artimiausios UAB „GV Group“ parduotuvės pažymėtos „Elektromarkt“ prekiniu ženklu (parduotuvių sąrašas).
 
* Šiuo simboliu pažymėti punktai negalioja grąžinant nekokybišką prekę. Nekokybiškos prekės defektą nustato įgalioti servisai.

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (formą gali atsiųsti atsakingas mediashop.lt darbuotojas el. paštu arba ją galite rasti čia: http://www.mediashop.lt/nutraukimo-prasymas), nurodant detalią užsakymo informaciją (užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data) ir pirkėjo atsiskaitomąją sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Pirkimo pardavimo taisykles rasite čia: Pirkimo-pardavimo taisyklės. Jos sudarytos remiantis LRV 2014-07-22 nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.